Evelina Eklund

En glad och positiv person som har hjärtproblem sen ung ålder men njuter och tar vara på livet ❤️ Bor i villa ute på landet tillsammans med min make, barn och hund! 🥰

Pyssel, bakning och massa mys:

Kategori: Bakning:, Pyssel:, Vardagen:, Vardagen:


Början av månaden bakade jag dessa tårtor som jag glömt att via för er! 
Första bilden är mjölkfri och andra bilden är en vanlig! 
Fyllningarna i bestod av: 
• Ahlgrensbilarfluff, hallonsylt och vaniljkräm. 
• Vaniljkräm, jordgubbssylt och grädde. 
(null)

(null)

När det har varit regniga dagar har jag och dottern haft mys inomhus med att göra smycken. 
(null)

Nu när hösten är här och det blir mörkt fort så har ljusen kommit fram. 
(null)

På kvällarna innan jag går och lägger mig är det mysigt att ha hunden i knät och sticka lite så här är ett projekt klart, en polohalsduk.
(null)

(null)

Mitt i all pluggande så blir det lite bakning: 
(null)

(null)

    ..: Varma kramar Elina :.   
Kommentera inlägget här: